Tuesday 17 July 2012

doa bukan tangisan...

assalamualaikum...
sejak aku baru la dgn blog ni...so aku agk gila skit nak tulis entry ni...
kali ni aku blurr lg...blurr 1 minit berlalu...5minit berlalu...10minit berlalu...still lg blurr...
apa agaknya wat aku blurr sgt ni??? sbb aku tertelan habuk ker??? entah la...
tik tok...tik tok....20 minit berlalu n jeng...jeng... akhirnya aku dpt idea...
kali ni aku nak crita psl kenduri doa slamat ahad lps kt umah aku....
knduri ni psl mendoakan arwah tok n tokwan aku yg sudah lama pergi....
serius mang penat nak handle kenduri...tu pun bru knduri kecil blm lg kenduri kawin ker kenduri apa ker...
tp dlm sibuk dok handle...terlari sana terlari sini...aku sbnrnya rasa sedih skit....sbb aku RINDU GILA kt tok aku....dh dkt setahun arwah tok g...
so aku x leh rasa sedih overload sgt...apa yg pnting klau aku syg kt dia, aku patut doakan dia byk2...
so moral of the story, if u think someone who already gone...juz pray for her or him and not juz cry for him....
doa adalah penawar kbahagian terbaik buat org yg kita syg bknnya tangisan....
that's it  for today...aku harap korang yg pernah or baru kehilangan org yg tersayang jgn menangisi nya tp doakan lah utk dia....tu lah kasih syg sbnar kita buat org tersebut...

p/s: sorry klau rasa bosan psl entry ni....cek ni bru nak blajar2 tulis...hehehe =p

No comments:

Post a Comment